Poštovani,
Od 01.05.2022. na snagu je stupio nov Zakon o fiskalizaciji. Obaveza pravnog lica je da svakom fizičkom licu izda i dostavi fiskalni račun.
Identifikacione podatke možete pogledati na stranici >>Identifikacioni podaci<< .
Ukoliko želite da nam se obratite kako biste dobili informacije u vezi sa vašim oglasom, u slučaju reklamacije ili otkaza oglasa, to možete učiniti putem sledećih opcija.
Niški Oglasi, Rentgenova 1a/2, Niš;. Tel. 060/414-8287 018/308-206, e-mail: oglasiniski@gmaili.com . Radno vreme: ponedeljak – petak 9:00-17:00
Uputstvo za kori&scaronšćenje servisa
Registracija
Registracija – na našoj naslovnoj strani u gornjem desnom uglu kliknite na >>Registracija<< .
Unesite svoju email adresu, odaberite lozinku i registrujte se.
Po obavljenoj registraciji, na navedenu email adresu iz registracione forme biće vam poslat aktivacioni link preko kojeg možete aktivirati svoj nalog.
Deklaracija
Deklaracija – zakonska je obaveza svake firme u poslovnom procesu oglašavanja da uz prvu oglasnu poruku dostavi popunjenu i overenu Deklaraciju.
U Deklaraciji je potrebno navesti sve brojeve telefona koji će biti korišćeni prilikom oglašavanja.
U slučaju promene bilo kog podatka koji ste naveli u deklaraciji, neophodno je da ponovo dostavite novu popunjenu Deklaraciju sa važećim podacima.
Dopuna računa korisnika
- Direktno u prostorijama Niških Oglasa (Rentgenova 1a/2, Niš)
- U banci ili pošti putem naloga za prenos (za pravna lica) ili naloga za uplatu (fizička lica).
- Platnom karticom – Na svom korisničkom profilu kliknite na stavku Moj račun, zatim kod načina plaćanja i dopune računa odaberite Platnim karticama i popunite potrebna polja.
Po prijemu uplate aktivira se najstariji, odnosno prvi predati oglas koji ima status „Čeka na plaćanje“ i za koji imate dovoljno sredstava na računu.
Prilikom postavke oglasa brojač će vam, u svakom momentu, pokazivati koliki iznos je preostao na vašem korisničkom računu.
Cenovnik možete pogledati >>Ovde<<.
Besplatan mali oglas
- Prijem besplatnih malih internet oglasa obavlja se 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji.
- Svaki predati oglas je dostupan nakon odobrenja od strane administratora.
- Oglasi predati putem interneta se objavljuju samo na sajtu www.niskioglasi.rs.
- Standardni mali oglas na www.niskioglasi.rs traje 30 dana.
- Duplirani oglasi biće obrisani. Više puta ponovljeni identični ili slični oglasi nisu dozvoljeni.
Sadržaj oglasa
- Prema Zakonu o oglašavanju zabranjen je svaki vid neistinitog, upoređujućeg i prevarnog oglašavanja kojim se dovode u zabludu primaoci oglasne poruke.
Zabranjeno je oglašavanje:
- pornografije
- lekova, medicinskih sredstava, metoda tradicionalne i alternativne medicine
- opojnih droga
- oružja (osim sportskog i trofejnog)
- alkoholnih pića (osim vina i piva)
- duvanskih proizvoda
Objavljivanje fotografija:
Uz oglas možete postaviti 20 fotografija.
Nije dozvoljeno objavljivanje fotografija:
- neprimerenog sadržaja
- koje ne odgovaraju tekstu oglasa
- sa drugih sajtova, iz drugih štampanih medija ili bilo kog jasno označenog izvora.
- iz oglasa drugih oglašivača na našem sajtu
- fotografije koje sadrže grafičku obradu
U oglasu mogu biti samo fotografije predmeta prodaje ili fotografije koje ilustruju uslugu koja se oglašava.
Niški Oglasi ne snose odgovornost za verodostojnost, kvalitet i tačnost oglasa koje primi od korisnika usluge.
- Niški Oglasi zadržavaju pravo da izvrše korekturu oglasa u skladu sa uređivačkom politikom i Zakonom o oglašavanju, bez promene osnovnog smisla oglasa.
Zaštita privatnosti korisnika
Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa a.d. Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Boom Basic d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Pravilnik o uplati kredita i politika reklamacija:
- Sve dopune korisničkog računa od strane pravnih lica moraju biti izvršene sa računa firme.
- Sve dopune korisničkog računa od strane fizičkih lica mogu biti izvršene putem naloga za uplatu, platnim karticama, direktno u prostorijama Niških Oglasa.
- Ukoliko je uplata izvršena od strane fizičkog lica za nalog koji je otvoren na ime pravnog lica, klijentu se na zahtev za povraćaj novca može vratiti novac na račun sa kog je uplaćen iznos.
- Korisnici registrovani kao fizička lica mogu preregistrovati svoj nalog u status pravnih lica uz popunjenu i overenu Deklaraciju sa podacima firme. Ukoliko je korisnik dopunio korisnički račun kao fizičko lice, a u međuvremenu preregistrovao status u pravno lice, novac može biti preusmeren na nov nalog.
- Ukoliko na nalogu za uplatu nije naveden korisnički ID (poziv na broj), potrebno je da nas klijent kontaktira sa dokazom o uplati kako bi novac bio preusmeren na njegov korisnički račun.
- Ukoliko je došlo do greške zbog tehničkih problema pružaoca usluge (npr. u slučaju da se oglas označen kao istaknuti ne emituje kao istaknuti, nego kao mali oglas), sredstva će biti vraćena i evidentirana kao dopuna korisničkog računa.
- Ukoliko je korisnik obrisao oglas pre nego što je oglas prošao verifikaciju, uplaćeni iznos će biti vraćen i evidentiran kao kredit.
- Ukoliko je oglas stopiran (iz razloga što nedostaje Deklaracija, nije u skladu sa Zakonom o oglašavanju ili oglas nije u skladu sa Pravilima i uslovima korišćenja sajta), sredstva će biti vraćena i evidentirana kao dopuna korisničkog računa.
- Ukoliko korisnik želi da sredstva budu povraćena iz bilo kog drugog razloga, period za dostavljanje zahteva za povraćaj sredstava je 7 dana od dana uplate na korisnički račun.